O analiză realizată de
prin
O analiză realizată de
prin
Dincolo de media convențională
Paradigma comunicării se schimbă. Oricine poate deveni o voce care influențează, în timp ce opiniile exprimate constant devin adevăruri incontenstabile. Deși oamenii consumă mai multă informație, o consumă în clustere. Sentimentele și convingerile grupurilor sunt influențate de ce se vehiculează în social media. Fără a fi conștienți, oamenii își creează propriile convingeri, devenind imuni la ceea ce până acum se numea agenda publică. În era în care oamenii își oficializează propriile surse de informare, ce atitudine ar trebui să aibă brandurile pentru a nu-și aliena segmente importante de consumatori? Aflăm în Expus. Aici am analizat cum se conectează oamenii la mesajele din spațiul public, într-o perioadă plină de tensiuni politice, sociale și economice: octombrie 2024 – februarie 2025, în online și social media. O perioadă în care mesajele din media convențională nu au ajuns la oameni.
Paradigma comunicării se schimbă. Oricine poate deveni o voce care influențează, în timp ce opiniile exprimate constant devin adevăruri incontenstabile. Deși oamenii consumă mai multă informație, o consumă în clustere. Sentimentele și convingerile grupurilor sunt influențate de ce se vehiculează în social media. Fără a fi conștienți, oamenii își creează propriile convingeri, devenind imuni la ceea ce până acum se numea agenda publică. În era în care oamenii își oficializează propriile surse de informare, ce atitudine ar trebui să aibă brandurile pentru a nu-și aliena segmente importante de consumatori? Aflăm în Expus. Aici am analizat cum se conectează oamenii la mesajele din spațiul public, într-o perioadă plină de tensiuni politice, sociale și economice: octombrie 2024 – februarie 2025, în online și social media. O perioadă în care mesajele din media convențională nu au ajuns la oameni.

Dezvoltarea economică

26% din total mențiuni în media despre investiții, versus 2 miliarde de vizualizări pe TikTok care îndeamnă la boicot.

Corupția

20% din total mențiuni media despre separarea puterilor în stat, versus 4 miliarde de vizualizări pe TikTok care se radicalizează până la ideea de dictatură.

Naționalismul

18 miliarde de vizualizări in TikTok care susțin să ne luăm țara înapoi, versus doar 7% din total mențiuni în media despre valori tradiționale.

Mulțumim! Poți descărca studiul de pe linkul de mai jos.

Descarcă Studiul