Un studiu realizat de
prin
în parteneriat cu
Un studiu realizat de
prin
în parteneriat cu
Între un love brand și un hated brand se află criza de PR. Astăzi o criză înseamnă mai mult decât un context. De aceea, timp de un an, am realizat cum se poziționează consumatorul român în raport cu brandurile, atunci când acestea îi înșală așteptările. Care sunt emoțiile negative care îi împing pe români să evite, să confrunte, să nu recomande un brand prietenilor...sau chiar să rupă relația cu acesta? Când devine brandul tău Expus?
Între un love brand și un hated brand se află criza de PR. Astăzi o criză înseamnă mai mult decât un context. De aceea, timp de un an, am realizat cum se poziționează consumatorul român în raport cu brandurile, atunci când acestea îi înșală așteptările. Care sunt emoțiile negative care îi împing pe români să evite, să confrunte, să nu recomande un brand prietenilor...sau chiar să rupă relația cu acesta? Când devine brandul tău Expus?

70%

dintre consumatori declară că au avut relație negativă cu un brand în ultimele 6 luni.

1 din 4

consumatori admite că un comentariu negativ îl determină să povestească propria experiență negativă cu un brand/produs.

17%

dintre români declară că greșeala pe care nu ar ierta-o niciodată unui brand este înșelătoria.

Mulțumim! Poți descărca studiul de pe linkul de mai jos.

Descarcă Studiul